Tietoja hankkeesta

Lyhyt selostus hankkeesta:

PK-Digi-hanke tähtää erityisesti mikro- ja pk-yritysten liiketoimintaosaamisen kehittämiseen uusien sähköisen kaupankäynnin ja toiminnan digitalisoinnin välineiden hyödyntämisen kautta. Hankkeen kohderyhmänä on hankealueen kasvu- ja kehittämishaluiset mikro- ja pk-yritykset, erityisesti palveluyritykset ja näistä erityisesti yritykset, jotka eivät ole vielä juuri lainkaan hyödyntäneet sähköisen kaupankäynnin välineitä tai joissa digitalisaatiota ei mielletä osaksi yrityksen kehitys-toimintaa.

Hankkeen tavoitteena on kehittää toimintakonsepti, jonka avulla erityyppiset yritykset voidaan luokitella ja jäsentää erilaisina uuden tekniikan omaksujina ja soveltajina.

Konseptia pilotoidaan 40-50 yrityksessä. Pilottiyrityksille syntyy hankkeen tuloksena käytännöllinen ”reittikartta”, jonka avulla yritys pystyy suhteuttaa omaa toimintaa ja sen kehittämistä erilaisiin sähköisen kaupankäynnin ja toiminnan digitalisoinnin tuomiin mahdollisuuksiin.
Hankkeessa kehitetty toimintakonsepti levitetään koko maakunnan hyödynnettäväksi.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s